1. با یک تعریف واقعی شروع کنید: با ابراز قدردانی واقعی خود از لباس پسر شروع کنید. این می‌تواند به سادگی بگوید: “من آن پیراهن را دوست دارم، واقعاً رنگ چشمان شما را نشان می دهد.”
      2. روی جزئیات تمرکز کنید: به جزئیات کوچک لباس مانند الگوی روی پیراهن یا تناسب شلوار توجه کنید. یک لباس مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی در ظاهر یک فرد با اعتماد به نفس و چیدمان ایجاد کند.

    اعتماد به نفس

      1. از اکسسوری ها تعریف کنید: اکسسوری ها میتوانند یک لباس را بسازند یا آن را خراب کنند، بنابراین حتما به کفش، ساعت و جواهرات توجه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: «آن کفش‌ها شگفت‌انگیز هستند، آنها واقعاً ظاهری شیک به لباس شما می‌بخشند».
      2. از رنگ‌ها تعریف کنید: رنگ عنصر کلیدی هر لباس است، پس حتماً از رنگ‌هایی که پسر انتخاب کرده است تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “من عاشق این هستم که پیراهن آبی در مقابل شلوار مشکی قرار می گیرد.”
      3. تناسب اندام را تحسین کنید: یک لباس مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی در ظاهر یک فرد با اعتماد به نفس و چیدمان ایجاد کند. بنابراین، مطمئن شوید که از آن مرد در مورد تناسب لباسش تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “آن پیراهن کاملاً به شما می آید، واقعاً چاپلوس است.”
      4. مشخص باشید: از تعریف و تمجیدهای عمومی بپرهیزید و در عوض روی جنبه های خاصی از لباسی که دوست دارید تمرکز کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “من عاشق الگوی پیراهن تو هستم، واقعاً منحصر به فرد است.”
      5. استایل را تعریف کنید: از استایل شخصی و نحوه چیدمان لباس توسط پسر تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “شما حس بسیار خوبی از استایل دارید، من روشی که این لباس را کنار هم می گذارید را دوست دارم.”
      6. صادق باشید: مطمئن شوید که تعریف‌های شما واقعی است و نه فقط چیزی که می‌گویید خوب است. اگر منظورتان این نیست، واضح است و حتی ممکن است غیر با صداقت به نظر برسد.
      7. از صفت های مثبت استفاده کنید: از صفت های مثبت برای توصیف لباس و مردی که آن را پوشیده است استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید بگویید: «آن پیراهن خیلی شیک است» یا «تو در آن کت و شلوار واقعاً تیز به نظر می‌رسی».
      8. اجتناب از شیء سازی زبان: از استفاده از زبانی که پسر را عینیت می بخشد یا فقط به ظاهر فیزیکی او تقلیل می دهد خودداری کنید. در عوض، روی لباس و فرد به طور کلی تمرکز کنید.
      9. از مرد تعریف کنید، نه از لباس: در حالی که لباس مهم است، تعریف کردن از خود پسر نیز مهم است. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “شما حس بسیار خوبی از سبک دارید، واقعا به شما می آید.”
      10. احترام داشته باشید: به یاد داشته باشید که آن مرد یک انسان است و سزاوار احترام است. از گذاشتن نظرات نامناسب یا استفاده از زبانی که خیلی آشناست خودداری کنید.
      11. از زبان بدن استفاده کنید: از زبان بدن مثبت برای نشان دادن قدردانی خود از لباس استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید سرتان را تکان دهید یا شست را بالا بدهید.
      12. خلاق باشید: خارج از چارچوب فکر کنید و تعریف‌های منحصربه‌فردی ارائه کنید که نشان دهنده قدردانی واقعی شما از لباس است. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “آن پیراهن آنقدر جسور و با اعتماد به نفس است که واقعاً شخصیت شما را نمایان می کند.”

    خلاقیت و نوآوری

    1. از لوازم جانبی تعریف کنید: اکسسوری ها میتوانند یک لباس را بسازند یا آن را خراب کنند، بنابراین مطمئن شوید که از اکسسوری هایی که به تن دارد تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: «آن ساعت واقعاً باحال است، به لباس‌های شما جذابیت می‌بخشد».
    2. کفش‌ها را تعریف کنید: کفش‌ها اغلب نقطه پایانی برای یک لباس هستند، بنابراین حتماً کفش‌های پسر را تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: «آن کفش‌ها شگفت‌انگیز هستند، آنها واقعاً ظاهری شیک به لباس شما می‌بخشند».
    3. تمجید از پالت رنگ: پالت رنگ یک لباس می‌تواند تفاوت بزرگی در ظاهر آن ایجاد کند. بنابراین، مطمئن شوید که از آن مرد در مورد پالت رنگی که انتخاب کرده است تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “من عاشق این هستم که رنگ های مختلف لباس شما مکمل یکدیگر باشند.”
    4. تحسین تناسب و شعله ور شدن: به تناسب و درخشندگی لباس توجه کنید. یک لباس مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی در ظاهر یک فرد با اعتماد به نفس و چیدمان ایجاد کند. بنابراین، مطمئن شوید که از آن مرد در مورد تناسب و درخشندگی لباسش تعریف می کنید.
    5. استایل الهام گرفته شده را تعریف کنید: اگر می‌توانید بگویید که آن مرد فکر زیادی برای لباس خود کرده است، او را در مورد سبک الهام بخشش تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید: “من عاشق روشی هستم که شما این روند را در لباس خود وارد کردید، به نظر شما عالی است.”
    6. از پارچه تعریف کنید: پارچه یک لباس می‌تواند تفاوت زیادی در ظاهر و احساس آن ایجاد کند. بنابراین، مطمئن شوید که از پارچه لباس او تعریف کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بگویید، “آن پیراهن از چنین قد

ساخته شده است

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...